How I wish.

Idag har inte varit min dag. På långa vägar. Började väl helt okej med tidig föreläsning, men därefter gick det utför. Trillade i trappan i ljusgården (stort ställe med mycket pluggplatser och således också studenter) med en tekopp i handen. Vidare gick jag på besök hos tandläkaren vilket kändes helt bortkastat "ja, det ser fint ut" var allt hon sa. Ja de var väl bra då. Sen fick jag sitta och vänta i kö i 40 långa minuter. Sen gick jag två trappor för högt upp i mitt hus (på 8 våningar och jag bor på 4:e), orkade inte vänta på hissen och tankarna var någon annan stans märkte jag på våning 6... Och så toppar vi det hela med lite västkustväder, kalla vindar och snöblandat regn!  Kändes något bättre efter två svettiga timmar på gymmet. Men det var knappt. Men jag är fortfarande med så att jag kan skratta åt det själv! Eller okej, men iallafall le lite åt min härliga dag. Tur att det är en ny dag imorgon.
Hoppas på att morgondagen blir lika bra som dagarna i London. Fast jag är inte så kräsen, bara turen är något mer på min sida imorgon så blir jag nöjd!

Kommentarer
Postat av: julia

Du är snygg! Din historia gjorde min dag och jag saknar dig mest! Loads of Love!

2012-04-11 @ 10:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0