For a change

Sitter i träningskläder och laddar med kaffe och lars winnerbäck inför veckans tredje cross cardio pass. Min lägenhet är i ett enda kaos, köpte mig lite spontant en 120 säng igår och 25 kvadrat är i detta fall inte stort. Tänkte tagit ut den andra sängen och ställt i förrådet men i skrivande stund är jag tveksam till att den går ut genom dörren, tror den blev ihopskruvad inne i lägenheten och dessutom väger den ton... Så nu funderar jag på vad annars jag kan bära ut i ett försök att skapa lite mer utrymme och om jag kanske skulle improvisera till en soffa i den andra sängen med för många kuddar? Vi får se. Annars har jag varit sjukt rastlös hela den här veckan. Har inte haft tillräckligt mycket att plugga (eller snarare ingen som helst stress att plugga på något direkt) och tror att jag behöver en liten förändring i mitt liv. Kikar på lägenheter, drömmer om ett annat hem, har våldgästat mina vänner på majvägen när uttråkningsnivån nått en olidlig gräns och funderat på vad annars jag ska fylla min vardag med veckor som dessa när man inte "behöver" plugga så mycket. Och jag är väl medveten om att detta skulle kunna kallas lyxproblem med för mycket fritid. Och det lär jag säkert få äta upp nästa gång jag sitter här och skriver att dygnet har för få timmar... :)
Nu blir det iväg på träning och sen till skolan för en eftermiddagsföreläsning, sen tar vi helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0