Apr 30

Valborg! Idag känner jag att jag måste stanna upp lite, dagarna flyger förbi och det går lite för fort. Men samtidigt har jag börjat längta lite till västkustsommar, tror det är pluggglöden i mig som börjar svalna lite och behöver laddas om. Men som sagt, tiden går snabbt när man går i andra tankar och det är bara en månad kvar till tentorna och sen sommar och hem till Halmstad. Så jag känner att det är dags att vända den här lågkonjunkturen till nåt bättre och njuta av den soliga (!!!) månaden framöver. Ja och nu börjar jag bli så knäpp att jag jämför livet med konjunkturer. Men det är väl lite så, om det aldrig får gå lite ner kan det ju aldrig gå upp igen och då vet man ju inte vad som faktiskt är bra och värt att njuta av. Just därför känner jag att mitt liv är påväg upp ur en småtråkig lågkonjunktur och det är dags att bedriva lite stabiliseringspolitik och ta fram optimisten igen, ändra förväntningarna! Och där har vi kammat hem några poäng på tentan angående konjunkturer, haha! Nu blir det skolan och plugga sen blir det lite valborgsfirande med förhoppningsvis grillat och en brasa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0