Trysil!

Fick äntligen träffat Robin igår när jag väl kom till Säfsen, och direkt efter den efterlängtade kramen så överraskade han med "jag har fixat intervju åt dig, nu". Efter många timmars resande så var jag något seg och trött, men det gick nog bra! Väldigt trevligt, och övning ger färdighet eller vad är det man säger? :) Sen åkte vi till trysil där jag nu är. Robin jobbar idag så jag har gått omkring lite själv här, hösten har kommit steget längre här än hemma, och jag måste erkänna att det också var ett kärt återseende. Tar gärna fram sjalar och jackor igen för höstens skull! Jag menar inte regnet och mörkret, men färgerna, den höga luften, en och annan kylig vind och de fortfarande värmande solstrålarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0