oct 11

Har inte haft tid eller lust att sitta här och måste erkänna att det känts bra! Jobbade fram till och med fredags i förra veckan, sen vart det kladdkaka, lekar och mys på kvällen. På lördag morgon bar det av till Liseberg med ett gäng sköna människor! Men eftersom det var helg och vi inte ville att den skulle ta slut så snabbt så svidades det snabbt om till utgång på kvällen. Antagligen åkte jag på någonting (för inte blir man bakfull på ett par glas vin) för jag mådde jättedåligt hela söndagen. Mådde väldigt mycket bättre på måndag morgon och då blev det jobb på förskola! Även idag var det jobb men idag hann jag med, hör och häpna, två förskolor! Annars kom jag äntligen iväg på ett träningspass ikväll och det var nog dagens höjdpunkt! Och så väntar förskolejobb veckan ut som det ser ut nu (det går bra nu!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0