söndagssyssla

Okej, jag är inte den som är den, men efter att min röst nästan återställt sig helt av en mindre förkylning så springer jag och trampar snett. Medger att det har varit lite jobbigt att springa omkring på skolan idag. Min ankel syns ju knappt på grund av sin stora storlek, och de vackra tre (!) färgerna gör det till en otroligt vacker syn, och för att inte tala om att det varit ganska smärtsamt. Det är lite ojojoj och hopphopphopp och andas-in, andas-ut, när jag tar mig upp för trappan, faktiskt så att jag skrattar lite åt mig själv när jag väl är uppe. Men visst ska man känna att man lever! Och detta tack vare en fotboll. Visst har jag väl sagt det förut, att det inte är min sport? Annars gör jag det nu. Men kul är det, speciellt i rätt söndags-sällskap! Plågar er med en bild på min extremt fula fot. Bara som bevis. Och så ni kan skratta lite! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag säger ju det; man ska inte spela fotboll det slutar bara illa!! ;)

2011-11-22 @ 10:10:23
Postat av: Ulrika

Skratta ?!?!? Detta gör ju att man vill gråta! Det gör ont!!!!!!!

2011-11-22 @ 14:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0