Snart!

Mina vänner, läsare, ovänner, vad ni nu är, nu är det inte länge kvar! På lördag, den 3 december, åker jag till London! Ska bli jättekul att få se en ny stad, och såklart träffa Julia igen, prata lite engelska utan att känna mig fjantig och bara fylla den här kommande mörka vintermånaden med lite nytt och spännande! Packningen är påbörjad, biljetterna köpta och imorgon blir det en tripp till frisören så jag kan möta london med snyggare hår iallafall (för att kompensera på skofronten kanske, det enda min fort fortfarande får plats i är converse). Och så ska jag jobba några dagar till, träffa mina underbara vänner och retas lite med mina bröder, livet är otroligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0