Golden Gate & Muir woods

Söndag. Vaknade för tidigt idag igen, men behövde inte gå upp idag utan kunde för en gångs skull somna om och sov till tio! Sååååå skönt. Sen skypade jag med la familia. Inte så länge tills de kommer hit nu. Bara maj sen är de nästan här! När klockan närmade sig tolv kände jag att det kanske var läge att gå och upp göra något av dagen. Tog en dusch och gick ner mot campus. Har varit jättevarmt och sol idag, hur härligt som helst! Så köpte mig en organic pomegranate frozen yoghurt till frukost, hittade en ledig bänk och satte mig och läste "finns inte på kartan" i solen. Vid tre gick jag hem igen i väntan på att Keri skulle komma och hämta upp mig. Strax innan fyra åkte jag, keri, marion och lisa mot muir woods! Vi stannade efter golden gate bron vid en utsiktsplats och tog lite bilder innan vi fortsatte mot de gigantiska träden. En perfekt dag i San Francisco med 27 grader och sol! Är ju amazing att kunna gå i shorts och njuta av solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0