Tisdag

Jag har vänt lite på dygnet, tänkte både igår och idag att jag skulle gått dishen på morgonen, men jag är verkligen inte människa innan klockan tio. Och idag skyller jag också på hostan som barnen smittat mig med... Så här sitter jag med en kopp kaffe och en rostad macka och har precis slängt in en maskin tvätt. Har huset för mig själv nu på förmiddagen vilket både är ovanligt och otroligt skönt! Ska nog göra lite nytta med och slänga iväg lite mail angående kurserna jag tagit här. Måste ha "pappersbevis" på att jag gått dem till nästa lcc-möte.

Och just det, måste berätta om ett hambugerställe som Lisa tog mig till i söndags! Och här snackar vi långt ifrån mc donalds mat... Man får ett papper där man får kryssa i vilket kött man vill ha, om man vill ha det i bröd eller med sallad, vilken slags ost, fyra olika toppings (typ sallad, tomat), vilken dressing och sist vilket bröd. Till detta fick vi in vanliga pommes och sötpotatispommes. Detta var helt klart den godaste hamburgaren jag ätit! Ligger på California  ave om någon har svängarna förbi! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0