sunny tuesday



Barnen sitter vid tvn och jag får en lugn minut. Har ännu en gång pratat hemresedatum med min värdmamma idag, var nog inte jätte populär när jag sa att jag vill åka hem lite tidigare. Jag fick min vilja igenom halvvägs, så med betoning på lite tidigare, vi pratar dagar. Det är inte det att jag inte tycker om att vara här, jag ääälskar Kalifornien och kommer definitivt komma tillbaka igen. För att hålla lite valmöjligheter öppna för hösten så underlättar det att åka hem liiite tidigare. Och så vill jag ju såklart hem och krama om er, helst nuuuu! :p Och så är ju sommaren som bäst hemma. Haha, ja det finns ju egentligen en hel massa anledningar, kom jag på nu. Men iallafall.

Idag har det varit danceclass på schemat. Nu i eftermiddags blev det lek i en park. Livet på en pinne som au pair!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0