Home flight requested

Det här är vad jag sysslat med denna morgon



Så nu var min hemresa requested. Hoppas att något av datumen blir godkänt, och isåfall kommer jag hem någongång i mitten av augusti! :) Det där med hemresan är ju så dubbelt. Jag älskar mitt liv på min fritid här och Kalifornien, men känner mig klar som au pair. Samtidigt så längtar jag ju så efter er därhemma! Men vet med all säkerthet att det finns massor som jag kommer sakna härifrån när jag väl sitter hemma i september. Men man kan ju inte både äta kakan och ha den kvar. Så efter detta påbörjas nästa steg i livet!


Kommentarer
Postat av: Elsie

Vi längtar efter dig också. Många kramar

2011-05-16 @ 20:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0