Great America/Valborg/Cheesecake/8 månader



Kom iväg idag iallafall, till Great America med Lisa, Kerri och Marion! Tyskland, Sverige, Frankrike och Lettland, nästan halva Europa. Åkte först en berg-och-dal-bana och sen tänkte vi ge oss på nåt med vatten, eftersom det ändå har varit ganska varmt och soligt ute. Sagt och gjort och ut kom vi ifrån nån kollerado liknande grej heeeeelt dyngsura! Senare bestämde sig även Lisa och Kerri för att åka en "jättegunga", men jag och Marion kände oss trygga med båda fötterna på jorden ;-) Vi avslutade kvällen på Cheesecake factory med dessert... Bra dag tillsist!

Hoppas ni därhemma haft en bra valborg. Hade så gärna velat fira det... Det trodde jag väl aldrig att jag skulle säga, men jag saknar faktiskt årstider. Variationen härborta är inte jättestor. Iallafall långt ifrån svenska mått! Men jag älskar ju solen här ändå! :) Hoppas bara att sommaren är påväg på riktigt nu...

Och så vill jag skicka massa grattis hälsningar till Andreas som fyller år idag/imorgon/1 maj! 1 maj innebär även att jag går in i min nionde månad i usa. Four to go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0