9.28

Glömde nästan, igår passerade jag 9 månader i USA. 2½ to go, nu går det snabbt.

Börjar jobba om en halvtimme, klockan tio min tid. Ska iväg på danceclass med tjejerna då och håller mina tummar hårt för att det inte ska bli bråk om danskläderna. Har suttit ett par gånger med en utav dom som vägrat dansa för att hon ville ha sin systers kläder...

Förövrigt börjar jag bli lite orolig för vädret till nästa vecka då familjen kommer hit. Jag har ju sett finare dagar än igår och idag, jag tror till och med att ni har varmare och soligare hemma än vad vi har här. Hoppas på högsommar snart!


Kommentarer
Postat av: Maria

9 månader, tiden går fort! Du hade ju hunnit bli gravid och få barn under den tiden hehe! Snart får vi se dig hemma igen! Längtar!

2011-06-01 @ 18:18:10
Postat av: Victoria

Haha, jajemen det brukar vi skämta om här borta ;) Jaaa! I augusti!!! Då ses vi!!! <3

2011-06-02 @ 06:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0