21.29

Idag vid poolen så var det en kille på kanske fem år som höll på att drunkna. En utav hans kompisar drog upp honom ur poolen, då andades han inte längre. De fick ur vattnet ur lungorna och så kom brandmännen och senare ambulansen. Efter det var alla mammor, aupairer och nannys överdrivet nojjiga och lämnade inte kidsen en sekund själva i poolen! En olycka som den kan verkligen ske på bara några sekunder! Usch vad mitt hjälrta slog dubbla slag ett tag. Men han klarade sig nog bra till sist, som tur var.

Annars så känner jag mig som ett blankt papper idag. Så slut i huvudet efter en lång dag. Vill hem. Vill vara kvar. Vill ut på äventyr. Men vad är hem? Och vad är äventyr? Satte mig i bilen innan, mot destination okänd, och satte på mina favorit låtar på högsta volym. Känner mig av någon anledning fri och lite lättare då :-) När jag kommer hem ska jag köra och köra och köra i lilla gula igen, ååå jag kan inte ens beskriva känslan av att trycka på gasen och höja på volymen och bara köra (och få köra växellåda igen, haha)!

Kommentarer
Postat av: Jenny Halmstad

I`m here. Skype snart? Prata lite tankar som förr i tiden? :-) Saknar dig Vicki!

2011-05-05 @ 10:00:30
URL: http://falkstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0