19.51



Säger snart godmorgon till er som redan befinner er i veckodagen torsdag! Såhär glad kan man se ut efter en bra jobbdag! Började inte förrän ett vilket innebar att jag hann med både en runda på dishen och skype (men julia, var var du? :p). Sen åkte jag och tjejerna till biblioteket och efter det blev det en sväng till poolen då E hade simträning. Sen har det varit middag, baseballspelande i trädgården, kurragömma, sagor och sist men inte minst läggdags. Håller mina tummar för att de sover och inte är på springhumör... Om en stund ska jag åka ner till starbucks med Lisa och Marion, ska bli kul att träffa dom igen!


Kommentarer
Postat av: julia

FÖRLÅÅÅÅT VICKI JAG JOBBADE NATT !!!!!

2011-05-19 @ 15:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0