16.18

Då var det onsdag och jag ser snart ljuset av den kommande helgen. Även fast det innebär lite jobb för min del så är helg ändå helg. Igår hade jag skypekväll, först pappa som var uppe med tuppen, sen fick jag väcka mamma och sen ringde Jenny! Och så pratade jag med Sofia på fb. Det gjorde min dag! :) Idag har jag varit och gästtränat med (svenska) Lisa på hennes gym, sen har det varit fullt ös med fyra barn.  Nu ska vi snart iväg på t-ball practice, sen är det nästan bara läggdags kvar, sen är jobbdagen slut. Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kanske köpa gymkort? Du vet hur mkt energi det ger o hur bra du mår.Längtar efter dig!

Puss o kram

2011-05-12 @ 16:58:11
Postat av: Pappa

Det var riktigt kul att få prata så mkt!!!!

2011-05-12 @ 21:53:13
Postat av: Pappa

Det var riktigt kul att få prata så mkt!!!!

2011-05-12 @ 21:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0