10.24

Tyckte att det var på tiden med en uppdatering. Igårkväll hade jag fullt upp med zumbaclass, chokladätande (....), playkanaler och sen fastnade jag i jobbsökande! Just idag känner jag ingen "panik" över framtiden utan ser det mer som möjligheter (och det är verkligen inte alla dagar jag tänker så! :p) och sen får vi se vilken av alla vägar och möjligheter som blir min väg till hösten och vintern. Så igår var det riktigt kul att sitta och titta och söka lite smått på jobb. Vilket ledde till att jag var uppe alldeles för sent. Så klockan som stod på halv nio idag blev snoozad till halv tio och promenaden hanns inte med... Om en halvtimme blir det jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0