Update!

På den här sidan är det fullt upp! Igår jobbade jag heldag och sen direkt iväg och hämta upp Sarah för god mat och efterrätt på Cheesecake Factory för att fira hennes födelsedag. Idag var det upp "tidigt" för att gå dishen med en svensk tjej som heter Lisa (efter lite dålig kommunikation blev det själv), sen jobba och nu ikväll hej-då-middag för Matt som flyttar till Tysklnad och England på obestämd tid. Imorgon är det jobb från morgon till kväll och sen zumba. Så jag hinner ju knappt andas mellan varven, men samtidigt är det ju roliga grejer som händer! Så idag upptäckte jag att underkläderslådan började eka lite och tvättkorgen var överfull. Så i brist på tid öste jag in allt i tvättmaskinen (precis som amerikanarna alltså) och sen i torktumlaren, av ren lathet. Det hela resulterade iallafall i tre lätt missfärgade tröjor. Brukar annars vara duktig på att sortera och hänga upp och såntdära men Rasmus kommer på fredag (!!!) och då vill jag ju inte lägga tid på att tvätta? Lär däremot inte göra om det... Annars har här varit 85 farenheit idag! Vet inte exakt vad det är, men vi kom fram till runt 27 celcius under middagen idag. Så för första gången i år gick jag barbent! Så härligt! Mindre härligt är att mina tjejer tyckte att det var för varmt ute och ville därmed inte spendera så mycket til i lekplatsen rätt över gatan som jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0