Myror igen.........

Kommer ni ihåg när jag skrev att vi hade myror i huset? Sen dess är vi inne på tredje omgången med myrinvation, pågående just nu. Efter tre dagar med typ konstant regn har de letat sig in igen. Efter att ha varit inne i badrummet och borstat tänder och sånt vill jag nästan börja gråta. Mängden myror där inne gör mig galen. Är dom kvar imorgon ska jag ta en foto på dom så nu får se för annars kommer ni inte tro mig. Eller näe, är de inte mindre i antal imorgon så vet jag inte vad jag gör. Jag kommer snart drömma mardrömmar om myror, det är fruktansvärt!

Nu är jag nyss hemkommen från aupairmöte. Lagom kul. Imorgon är det tisdag och 1 april närmar sig med stormsteg, är det nio dagar kvar? Och inte ens tre veckor till semester? Ja, herregud vad jag längtat och nu är det snart här!


Kommentarer
Postat av: Rasmus Nilsson

Språkpolisen rycker ut!! Nu har du varit i USA för länge!! ETT foto! Heter de!!

2011-03-22 @ 13:53:49
Postat av: victoria

Hahahaha! Ja, jag säger då det, behöver nog svenska lektioner när jag kommer hem ;-)

2011-03-22 @ 17:17:50
URL: http://victori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0