Maraboooooou

Antingen så tänker man såhär "gud vad bra, tack vare att jag har så ont i halsen att är jobbigt att äta så att jag bara får jag i mig ungefär häften av mitt vanliga matintag så går jag ner liiiite i vikt (av de usa-kilon jag gått upp)" eller så tänker man "tycker liiite synd om mig själv, så åker till Ikea med barnen, låter de leka i småland och köper marabou choklad - för jag äter ju ändå inte så mycket och choklad går ner lättare".



Så var det med det.

Men ärligt talat, kan inte vrida på huvudet utan att grimatisera. Men för övrigt mår jag ganska bra faktiskt! Bättre än igår. Men bilarna får jag inte ner idag, sååå mycket tänkte jag inte misshandla/treata mig själv ;) Annars så jobbar jag som vanligt. Slutade precis efter en alldeles för lång dag enligt regelboken. Men vad gör man inte för lite mer ledighet om två veckor? :) Och som vanligt (numera) händer inget speciellt om kvällarna. Funderar på om jag ska påbörja en ny bok eller roa mig med en film. Spännande, verkligen! Vad händer hemma?


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kan det vara de små som smittar dig? I Gbg känns det som vår! Jippi!! Äntligen är ljuset på väg tillbaka och det ger energi. Krya på dig! Puss o Kram

2011-03-24 @ 08:55:35
Postat av: Robin

I trysil sitter jag hemma sjuk i soffan, har nog åkt på feber för jag fryser som attan vilket inte är likt mig.. annars rullar allt på, har insett att min tid här snart är slut så jag har börjat söka jobb i den verkliga världen nu.. spännande å se hur det går.. ha de toppen så hörs vi på skype eller fb :)

2011-03-24 @ 11:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0