Ikväll läser jag Den dubbla tystnaden



På den här sidan händer det inte allför mycket. Har mest varit jobb i helgen. Fyra "pass" igår och och idag. Så när jag fick barnen i säng ikväll plockade jag fram en bok för ovanlighetens skull! Var längesen jag fastade i en bok men nu har jag redan plöjt 80 sidor och det blir nog ett antal fler innan det blir natt för min del. Förutom jobb idag så hann jag med en runda på target bland annat. Fick bland annat köpt ett gulligt nattlinne, som jag letat efter ett tag, för 16 dollar. Det kallar jag kap. Och så köpte jag en flaska "lifewater", som ska vara nåt "nyttigt", sockerfritt med vitaminer och sånt. Smakar som alldeles för svag päronsaft. Med andra ord inget kap, och första och sista gången jag köpte det. Imogon är det måndag, och ny vecka, igen!


Kommentarer
Postat av: Rasmus Nilsson

2011-03-21 @ 15:49:35
Postat av: Rasmus Nilsson

Hej! och när du läser detta är det bara tio dagar tills jag kommer till dig!! Längtar som bara den! älskar dig

2011-03-21 @ 15:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0