I want you to know



Idag låg det ett brev i brevlådan adresserat till mig, tack farmor och farfar! Ni skulle bara veta hur glad jag blir för alla vykort, handskrivna brev och gröna paket! Det blir lite som julafton varje gång. Jag blir så glad av att veta att ni tänker på mig med, och inte bara tvärtom :-) Och sen var jag tvungen att ta kort på de fina blommorna jag fick tisdags av min värdfamilj. Mitt rum doftar så gott. Man borde ha blommor oftare hemma!  

Nu ska jag snart iväg på zumba. Och jag har IKEA abstinens om man nu kan ha det, haha. Intresseklubben antecknade hoppas jag? ;-) Nej men lite marabou eller ballerinas... Med andra ord en smak av "Sverige" hade inte suttit fel just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0