Här igen!

Jag lever, jag lovar! Har bara inte alls varit in a mood för att blogga, så då är det lika bra att låta bli. Träffade Sarah ikväll som jag saknat sååååå mycket! Lite lustigt det där, er därhemma har jag inte träffat på ett halvår, och SJÄLVKLART saknar jag er massor, men när jag inte träffat Sarah på över en vecka så känns det så tomt och saknaden efter henne blir så påtaglig! Hon är liksom min familj och vänner och alltihopa här, typ, och vi har haft varann nästan från början av det här äventyret! Eller låter jag bara knäpp i er öron nu? ;-)

Kommentarer
Postat av: Elsie

Har saknat dina bloggar. Härligt att ni har varandra. KRAM

2011-03-10 @ 08:42:01
Postat av: Anonym

Hej Äntligen ett livstecken från dig har saknat dina bloggar.Ulrika skypar dig i kväll.



KRAM från BI Lena o Hampus

2011-03-10 @ 13:45:41
Postat av: Sarah

min fina underbara Vicki, jag blir alldeles varm i hjärtat när jag läste detta! Du är min lilla familj här i USA och jag vet precis vad du menar om saknaden när vi inte ses, men det ska inte hända igen tycker jag! Från början till SLut Vicki, DU & JAG <3

2011-03-11 @ 06:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0