.......

Just nu känner jag mig lite som en sliten trebarnsmorsa, rockigt va? Haha, nej men är lite trött; den där förkylningen eller vad det nu är vill inte ge med sig. Ooch så sitter jag och längtar efter ett riktigt svettigt träningspass. Känns som att jag inte har tid pga barnen, och det är på sätt och vis sant. Och så har jag nog inte fixat mig ordentligt, alltså gjort mig "fin", sen nyår. Osminkad, otränad och trött. Klingar trebarnsmorsa i mina öron ;-) Då kan jag bara informera om att jag aldrig kommer bli trebarnsmamma på riktigt :-)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tror du jahhh !!!!

2011-03-30 @ 08:03:41
Postat av: Ulrika

Två händer = Två barn. Det är alldeles utmärkt! Kan klart rekomenderas! Puss o kram

2011-03-30 @ 21:20:44
Postat av: sara

haha go anders! vicki, du kommer säkert ha fyra barn till och med ;) Hoppas du har det bra, och får det superbra på din semester!!<3

2011-03-31 @ 20:56:55
URL: http://saandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0