9.14

Godmorgon! Har änsålänge spenderat denna alldeles för tidiga morgon framför Snövit med mina två tjejer. Har inte alls varit så betungande änsålänge, om det inte vore för den tidiga timmen.

Igår träffade jag Karry, en ny au pair. Hämtade upp henne vid fem och så åkte vi för middag i Sunnyvale på hennes favoritställe.  Panera bread hette det, och jag kommer garanterat åka dit igen! Åt en jäääättegod sallad och panini! Sen bestämde vi oss för bio, Adjustments Bureau, handlade om valen vi gör i livet och om/att varje person har en plan som styr vad vi väljer/vad som händer. Låter lite lulligt kanske men den var jättebra! Var hemma vid tio snåret, ganska skönt eftersom det var tidig uppstigning imorse. Ja, för att vara mig alltså...

Fick nyss reda på att jag inte behöver jobba så mycket som det var tänkt idag. Börjar inte förrän runt halv fem igen. Har ingen plan för dagen än, kanske blir en sväng mot nåt shopping ställe... Borde spara lite, men samtidigt är det ju så tråkigt att sitta hemma en hel lördag! Och så regnar det fortfarande ute. Kanske skulle svänga förbi Ikea. Får se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0