18.43

Har precis slutat jobba och bytt om till träningskläderna, blir iväg på sista zumban om en stund. Idag har varit en "vanlig" torsdag. Vid fem kom två kompisar till barnen över som vi skulle passa en stund, två killar på 2 och 4. Den lilla är såå söt och han tycker om mig lika mycket som jag tycker om honom tror jag, för under de två timmarna han var här var det bara mitt knä han ville bli "skyddad" i när hunden kom för nära (och medan han satt där frågade han "is the dog gonna eat me?" flera gånger). Och när han trillade och slog sig lite så tog min värdmamma upp honom, men så fort han såg mig så sträckte han ut armarna och ville byta famn, så jag fick trösta istället. Den här lilla killen gjorde min dag! Och jag känner att en såå dålig au pair kan jag ju faktiskt inte vara då, även fast mina barn inte tycker om mig så ofta... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0