10.14



Här sitter jag och dricker te. Halsen vill inte riktigt ge med sig, men jag är ändå inte sjuk, så ikväll ska jag minsann vara lite social efter jobbet! Det var ju ett tag sen... :p Men på fredagar sitter man inte hemma i onödan! Fast för min del blir det jobb i helgen med, inte så mycket tror jag, så ska nog hinna med lite annat också! Och vet ni vad? Idag är det en vecka tills Rasmus kommer! Och fram tills dess ser det ändå ut att hända lite! På tisdag blir det middag för Sarah som fyller 20!!!! På onsdagen hej-då-middag till Matt som flyttar till Europa, främst tyskland och på torsdag drar förhoppningsvis zumban igång igen. Sen är det fredag! Nu hoppas jag bara att mitt halsont går över tills dess och inte, absolut inte, utbyter i nåt större!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0