09.44

Lördag morgon. För tidigt. Igen.

Igårkväll kom Kary hit och hämta upp mig vid halv åtta och vi körde en repris från förra veckan; Panera och bio. Såg Sucker Punch och jag som inte är någor stort fan av action egentligen tyckte ändå att den var helt okej bra! En bra kväll, stupade i säng lite innan ett, heelt slut. Närmare 60 timmars jobb på sex dagar tar ut sin rätt... Och så den där halsen...

Idag öser regnet ner som vanligt numera. Har precis stått och gjort american pancakes till frukost åt ligan med barn här. Om en stund tänkte jag ringa och väcka Sarah och dra med henne någonstans.

Kommentarer
Postat av: Rasmus Nilsson

Jag vill gärna att du är frisk när jag kommer!! Du vet hur ynklig jag är när jag är sjuk..

2011-03-26 @ 21:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0