Thoughtful. I'll miss My Californialife.

Igår kan ha varit en av de bästa, mest udda, dagarna jag haft i san francisco. Satt under Eftermiddagen på en filt i en park och lyssnade på klassisk musik med hundratals andra san francisco bor. Och jag måste säga att det var en av de bästa "konserterna" jag varit på. Mäktigt på nåt vis. Och så sf. Behöver jag säga att 17 dagar börjar bli väldigt lite? På kvällen njöts det av kvällssol i Stanfords fina park innan det blev bio. Aldrig hade jag kunnat föreställa mig att det skulle kännas såhär att så snart behöva lämna. Lämna alla människor, platser och upplevelser här där jag haft mitt liv i snart ett år. Snart dags att vända blad och fylla nästa kapitel med nya upplevelser och minnen!

Kommentarer
Postat av: Pappa

:)

2011-07-26 @ 08:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0