Confused is my middlename

Det är väldigt tyst hemifrån måste jag säga, njuter ni av semester och svensk sommar? Hoppas det! :) För på den här sidan jorden njuter jag varenda sekund. Allt annat har skjutits ner på prioritetslistan. Jag känner redan nu hur hjärtat kommer protestera av seperationsångest om två veckor. Har också haft ett par intressanta konversationer med människor som gjort mer eller mindre samma sak, dvs varit hemifrån i ungefär ett år, som försökt förklara hur det känns att komma hem igen. Så om två veckor får träffa en väldigt delad victoria och ursäkta min svengelska! Until then ska jag åka på roadtrip, ha ett par lediga dagar och säga för många hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0