23 dagar

Hade precis ett sista möte med min lcc, visade mina papper från kurserna som gör att jag kommer att ha fullföljt mitt år som aupair. Blev nästan lite förvånad själv när hon sa "so this is goodbye then, I don't think I'll see you again before you go home". Som jag har tänkt och ibland längtat efter augusti månad och hemresa, men nu när det är så nära kan jag inte riktigt få in det! Herregud, det är ju bara 23 dagar tills jag är hemma! Och får krama om er igen! Men samtidigt, bara 23 dagar kvar att njuta av här, och just nu mår jag som en prinsessa här de timmarna på dygnet jag inte jobbar...
Btw så kan jag ha kommit på en plan för de kommande åren, måste bara hem och bolla den med någon. Varför får jag känslan av att livet tar slut, eller iallafall blir tråkigare, när man börjar plugga? Och varför ska det vara så allvarligt att välja vad!
Nu ska jag fortsätta att njuta av 30+ ute och förhoppningsvis avsluta dagen med en middag i trevligt sällskap. Äta ute kulturen måste komma härifrån, aldrig förr har jag ätit alla mål ute varje lördag och söndag samt någon vardag i veckan, och ett par fika besök på det...

Kommentarer
Postat av: Elsie

Fortsätt njuta och ha det så mysigt. Många kramar

2011-07-21 @ 08:30:09
Postat av: Ulrika

Lilla söta du.....det är nu livet börjar!!! Varje dag är fortsättningen på resten av livet...... Erfarenhet o nyfikenhet blandas tillsammans med ny kunskap . Gamla o nya vänner möts o ger möten. Se livet som en tavla som ska målas o du har nu lagt grundfärgen o börjat skissa i ett hörn! Längtar efter dig!!! Puss o kram från mig o killarna.

2011-07-21 @ 20:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0