10.40 pm

Ett av mina dröm hus!

I lördags efter att jag jobbade så åkte jag och Marion till San Francisco och utforskade andra delar som ingen av oss varit i innan. Och trots blåsor på fötterna efter en heldags promenerande är jag sååååå glad att vi gjorde det! Vi gick i så mysiga kvarter som jag aldrig sett förrut och knappt visste fanns! Och som vanligt är kameran full med bilder på hus... San Francisco I'm in love.
Förövrigt pratade jag med en nanny idag, som jag träffar lite då och då eftersom våra barn har playdates, och mitt i allt så avbröt hon mig och sa "you don't have any accent left! You really sound like an american!". Behöver jag säga att det gjorde min dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0