22/01/11

Jag ligger förtillfället i en oförskämt skön säng. Men fyra fluffiga kuddar och tre täcken. Förutom att huset är vääldigt lyhört och för tillfället innehåller fem kinkiga barn som inte vill sova så hade det kunnat vara hur bra som helst. En annan plats och kanal bara. You get my point. Annars skulle jag kunna snöra på mig joggingskorna och springa tills benen inte orkar mer just nu. Och jag tycker inte speciellt mycket om att springa. Men emellanåt får jag mina ryck, oftast när jag inte tränat på ett par veckor, och pluggar in musiken och bara låter benen gå i sitt egna tempo. Rensar hjärnan med coldplay, oskar linnros, one republic och mina egna andetag. Men det konstiga är att jag var ute på en sån runda i både onsdags och igår, fredag. Jag kände mig sjukt nöjd, och jag kände till och med av träningsvärken lite imorse. Men nästa runda får tyvärr vänta tills på måndag.

Annars har jag för mycket framtidstankar i huvudet. Vilket är lite lustigt, jag menar de kommande sju månaderna har jag ju på det torra här. Men jag kan väl inte riktigt undvika att fundera lite på vad som väntar härnäst. När det här året är slut. Nu när jag har alla vägar att välja mellan och det är helt och hållet mitt val! Plugga, jobba, resa, fördriva tid i mamma och pappas soffa? Det första är jag just nu inte jättesugen på. Det sista är inget alternativ, fast jag har en matsedel färdig för en vecka ;-) Efter det lär jag bli för rastlös ändå, haha! Just nu låter jag nog tankarna sväva iväg lite till och njuter av tanken på valmöjligheten som väntar :-) (För ni som vet hur mycket beslutsångest jag brukar ha över allt och inget så är det väl bäst att njuta nu! :p)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Soffan står kvar!!!

Hoppas vi slipper äta pasta varje dag!!!

2011-01-23 @ 10:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0