Superaupairen har tappat formen lite. Är tillbaks med nya krafter på måndag igen.

Jag är helt slutkörd. Har jobbat sen nio imorse till ungefär nu. Vid ett tillfälle idag fick jag ta med mig en skrikig unge ut ur en affär, tror aldrig att folk har glott så mycket på mig förut, men vid den punkten orkade jag faktiskt inte bry mig. Hon satt och skrek i drygt 20 minuter i mitt knä, och på köpet fick jag ett rivmärke på halsen och en blödande hand av alla rivmärken. Arg var bara hennes förnamn. Men vad gör man? Jag satt tålmodigt med henne i knät och lät henne skrika. Men som sagt, alla dagar kan inte vara bra dagar. Förövrigt är här blå himmel, strålande sol och 17 grader. Men jag är inte in the right mood för att njuta av det.

Nu börjar iallafall min helg, och en ledig söndag väntar. Jag behöver verkligen ladda batterierna. Så ikväll blir det bio med Maxi and Christina!

I'm so tired. It has been a ruff day and I couldn't be happier about that I finally can start my weekend - tomorrow is my day off! Tonight I'm gonna go watch a movie and hang out with Maxi and Christina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0