LAKE TAHOE - KIRKWOOD

Klockan 03.23 steg vi upp igår morse, för att åka med bussen mot Kirkwood (i Lake Tahoe) klockan 04.30. Sov mig igenom resan och nån gång efter nio tiden var vi framme och fick se den vackra vita snön som låg så fint i solskenet! Vi hade verkligen toppenväder och toppenåkning!!! Alla hade även en blandad kompott av skidkläder; lånat av värdföräldrar, för stort, nytt och köpt och ja, väldigt charmigt på vissa av oss, men vad gör man inte för en dags skidåkning! Sarah gjorde dagens praktvurpa och fick sig en pratstund med Eric som hon körde in i (eller nu i efterhand, var det ett raggningsknep Sarah??), och Jenny tappade skidan i liften och kom senare inte av sittliften med enbart en skida, och fick hjälp av liftvakten ner (raggningsknep här med? :p). Herregud vad vi skrattat. Strax efter tre packade vi in oss i bussen igen som tog oss tillbaka "hem" lagom till halv tio. Så otroligt rolig dag!



Kolla in Sarah på de två sista bilderna. Vi står på toppen, ovanför den svarta backe som Sarah trillade i. Hon blir ganska frustrerad när hon ser hur brant den är (och antagligen ser vurpan hon tidigare gjorde spelas på repeat i huvudet) och säger "jag kommer INTE åka ner för den här backen igen". Så hon står där lagom irriterad och kuckilurar på hur hon ska komma ner, och sätter sig tillsist bestämt ner (sista bilden) och säger "jag hasar mig ner för backen såhär. Vi ses därnere om en stund". Jag och Jenny vek oss av skratt! Men vi fick tillsist upp henne på skidorna och hon åkte ner för backen, good job Sarah! ;-) Men sen fick vi inte åka den igen... Men det gör inget, jag älskar henne ändå! ;-)


Kommentarer
Postat av: Sarah

HAHAHAHHAHAH bästa blogginlägget EVER!! Jag har suttit och skrattat mig igenom allt. I LOVE YOU VICKI <3 <3

2011-01-31 @ 17:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0