Grönt te och äktenskap. Herregud.



Tillbaka på Stanford igen. Fick ett härligt välkomnande i mitt rum; möttes av en fruktansvärd doft och en hög bajs i sängen. Den där katten hatar mig lika mycket som jag hatar den. Hur får jag bort den vidriga doften??! Har för mycket som jag vill skriva om, vet liksom inte var jag ska börja. Bad om att få testa nåt nytt på Starbucks ikväll och det resulterade i en green tea latte on soymilk. Jajemen, grönt som bara den. Smaklökarna sa okej, men magen sa nej. Känns som om några aliens följde med det där gröna ner i magen, men nu saknar de sin tyngdlösa atmosfär på mars och vill absolut inte vara kvar. Herregud, superaupairen med superfantasi har talat för dagen.

Fick förresten en lite lustig fråga av min värdpappa i bilen påväg hem idag. Han frågade om jag och rasmus var "seriösa". Jag blev något confused om man säger så. Han fortsätter; "I mean, are you guys gonna get married?". Behöver jag säga att jag dog lite?

Och pappa jag lovar, INGEN pasta!


Kommentarer
Postat av: Micke

Haha du e väl alltid seriös...... =))) pözzz

2011-01-24 @ 17:17:26
Postat av: Sofia

Vad svarade du han då? ;)

2011-01-24 @ 19:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0