Finally friday

Men ändå har jag inte så mycket fredagskänsla. Tror den försvunnit lite med tiden här. Har en massa saker jag "borde" göra innan jag ska hämta tjejerna om en timme. Men har fastnat lite i sängen framför en film och tänker att eftersom det är fredag tar jag lite paus från "måstena" just nu. När jag hämtat tjejerna, och mamman kommit hem med killen, ska jag föda alla barn med lunch och en liten stund senare åka iväg till en 45 minuter lång artclass med dom. Sen vad eftermiddagen har att bjuda på vet jag inte än. Men vad jag vet är att när klockan slår 7 börjar min helg! Då ska jag möta upp Sarah och Jenny och vi får se vad det blir av kvällen. Bussen går imorgon vid 4.30 på morgonen så det blir inga storslagna äventyr iallafall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0