30 januari = fem månader i USA



Och så idag då. Vaknade upp efter skönhetssömn hos Sarah, begav oss mot pankaksfrukost och sen vidare mot West Valley Fair och Santana Row. Fick shoppat lite på forever 21, och hittade även en sjuuukt fin bikini, men den får vänta lite till... Sen tyckte jag synd om mitt hår som inte varit hos frisören på över fem (!!) månader, så det blev en klippning med. Ser ni nån skillnad? Förövrigt har jag slått rekord i onyttigheter denna helgen... Men imorgon är det ny vecka, och det är tur att det bara är helg två dagar i veckan! Iallafall med tanke på ute-ätandet ;-) Och för den delen har jag varit här i fem månader idag, och det måste ju firas lite iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0