22.58



Känner mig on top of the world just nu. Med andra ord toppen. Ni vet sådär så man känner att man skulle kunna klara vad som helst. Så härlig känsla! I övrigt saknar jag mina kära vänner hemma (bilden på mig och Sofia får symbolisera det :p) och funderar starkt på att köpa mig ett par raybans så fort solen börjar visa sig lite mer. Behöver modellråd; pilotisar, wayfarers eller clubmasters? Har beslutsångest som vanligt, så help me out here ;-) Annars funderar jag också på att börja skriva på engelska, fick höra att jag faktiskt har några icke-svenskar som kikar in här, men mest på bilderna då eftersom vi talar lite olika språk... Väntar mig en protest från mamma nu... 


Kommentarer
Postat av: Andreas

Vill de veta vad du skriver så får du väl hänvisa de till Google Translate? ;)

2011-01-14 @ 10:56:28
Postat av: SOFIA

Tycker jag låter som ett ypperligt alternativ ;) Saknar dig massor! Andreas röstar för clubmasters och jag för Wayfarers :p Puss

2011-01-14 @ 12:46:13
Postat av: Rasmus Nilsson

jag vet inte skillnaden så jag menar att allt klär en skönhet som du..;)

2011-01-14 @ 16:58:12
Postat av: Mamma

Dom i mitten tycker jag var snyggast. Dina syskon kommer att sucka när jag frågar vad det betyder, men kör du de får väl stå ut.Puss

2011-01-15 @ 16:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0