18.39

Fördrev en timme på playdate med en uuuuurtrevlig nanny från Litauen (tror jag...). Hon åkte hit som au pair får 8 år sen, sen började hon plugga här och jobbade extra som nanny, träffade en man och gifte sig för några månader sen. Hon gav mig sitt nummer och mailadress och sa att det var bara att höra av sig. Speciellt om jag funderade på att börja plugga här, då lovade hon att hjälpa mig med allt möjligt. Så om jag av nån anledning skulle ångra mig och vilja stanna här ett tag till så är det nemas problemas. Men don't worry. Isåfall hade jag nog valt mer år LA hållet, eller New york ;-) Annars då? Till helgen får jag nog se snö, det blir antagligen Bearvalley med familjen...



Och för er morgonpigga så är jag inne på skype de närmsta fyra tímmarna. Homework tonight, catching!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0