Äntligen lördag med härligt sällskap, god mat och lite februariplaner!

Efter en lång dag med barnen kunde inte kvällen komma mer lägligt. Blev bjuden på burrito och efter det åkte vi mot Palo Alto och drack milkshake på ett riktigt amerikanskt ställe. Tänkt lite Grease, men ändå lite 2000-tal. Vi satt i ett par timmar och bara skrattade, pratade och hade det hur bra som helst! Ikväll har jag känt mig genuint lycklig. Sådär så jag börjar fundera på varför jag gör sådant som verkligen inte gör mig lycklig alls. Sådär så att jag nästan känner mig deppig nu i jämförelse med hur lätt livet kändes för en timme sen. Visst måste man ibland offra en del och igenom en del skit för att få det där goda i livet, allt är verkligen inte serverat på guldfat, men nån gräns måste det ju finnas. Eller vad säger ni livserfarna? Måste man verkligen igenom ton med problem och skit innan man får/kan vara lycklig?



Efter denna kväll har vi iallafall konstaterat att San Diego kommer bli grymt roligt. Och jag kanske, kanske vågar säga att jag och tjejerna ska testa på lite racing om ett par veckor... DET kallar jag adrenalinkick (och inte skydiving!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0