Toppen onsdag



Två bilder från dagens IKEA besök

Idag har varit en ovanligt bra dag för att vara jobbdag. Vaknade, skypade med min favorit, gick ut mot dishen, sprang i regn, kom hem, duschade, fick reda på att jag inte behövde börja förrän 4 helt plötsligt så skypade lite till, mötte sedan Sarah vid IKEA för köttbullar och the swedish market, innan jag åkte hemåt och jobbade. Nu ligger barnen i sina sängar och sover (hoppas jag), och jag jobbar en och en halv timme till. Förresten så har vädret varit helwierd idag, har regnat, haglat och varit soligt och blå himmel om vartannat. Den vackra regnbågen höll oss sällskap under lunchen :-) En ovanligt bra onsdag, fick ju träffa Sarah sådär mitt i veckan! :-)


Kommentarer
Postat av: Saaaaaaaaarah

Puss min favorit!

2011-02-17 @ 06:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0