Tiden rullar på.

På den här sidan jorden är det mest jobb, jobb och mera jobb för tillfället. Och när det inte är det är det skype, promenader, träning eller klasser. Måste säga att det faktiskt är kul med lite mer på "mitt" schema, zumban tar sig och det är skönt att få skaka loss och träna lite, english through movies var faktiskt bättre än jag trodde, intressanta och bra filmer och givande diskussionsämnen efteråt med åsikter och tankar från nästan hela världen (ni skulle se vilken internationell klass det är, och även en väldig variation på åldrar). Och Stanfordklassen är givande men framförallt väääldigt utmanande. Och snart är det dags att signa upp sig för nåt nästa kvartal!

Annars har dagen faktiskt varit ganska seg, mest varit hemma i huset och då har klockan en tendens att gå vääldigt långsamt. Men nu sitter jag iallafall nyduschad i min säng och ska äta en apelsin. Har fått dille på apelsiner, dom är så galet goda at the moment!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0