Fredag

Äntligen fredag! Men än innebär det inte ledighet, har tre timmar kvar ikväll och sex timmar kvar imorgon, men sen så! Har precis ätit hemgjord pizza, jag och barnen. Blev fyra små fina pizzor, måste ju vara rättvist så alla fick göra sin egen. Bildbevis kommer. Det jag trodde skulle bli en tråkig kväll i min säng framför en film (eller två), blev plötsligt bio! Ni hör ju, jag längtar så otrooooligt efter att få komma hem, sätta på sig klackarna och gå uuuuuut! Dricka en drink, dansa och träffa massa härligt folk i lilla Halmstad! Här blir det bio, och kanske en kaffe eller cola med koffein, haha! Nej, jag är inte så negativ som det verkar, biokvällar är mysigt! Men kommer verkligen tycka att det är roligt att gå ut om 7 månader! ;-)

Kommentarer
Postat av: sofia

Ja, då ska jag dra med dig ut! :) puss

2011-02-05 @ 08:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0