....

Och så vet jag att jag har några som undrar (eller näe, nästan är lite oroliga, haha) hur det går med vikten här borta i mc donalds hemland. Så jag tänkte ärligt svara på den frågan. Sen jag kom hit har jag gått upp 2 kg. Inget + är väl egentligen bra, men jag hade faktiskt förväntat mig mer. Hade en period i nov/dec när jag inte tränade något alls. Och det har blivit mycket froyo, starbucks scones, cheesecake... Iallafall, jag hypar inte över det, men går/springer mina rundor (som jag verkligen inte vill byta ut!) och har zumban på torsdagar i några veckor till. Visst saknar jag "riktig" träning, dvs alla pass på gymmet! Ska bli såååå kul att få komma hem till det om drygt ett halvår! Men det här får duga för nu. Saknar däremot maten hemma... Jag var nyttigare hemma än här. Tanken när jag åkte hit var att jag inte skulle gå upp något (att gå ner kändes ganska ambitiöst i usa ;p), så två kilo bort innan jag kommer hem iallafall! Sen att jag tappat de muskler jag hade hemma är en annan femma, blir ju inte så mycket styrketräning på dishen...

Så nu kan ni sluta oroa er, och ni som lovat att "banta-bort-usa" med mig när jag kommer hem behöver inte vara nervösa änsålänge ;-)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du ser fantastisk ut på dina bilder. Det är vi här hemma som kanske får skärpa oss och se till att vara i samma form! Kram kram

2011-02-11 @ 09:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0