31/01/11

Har haft en bra dag med barnen, har varit fullt upp! Började med att jag hämtade killen, sen fixade jag lunch till ligan och sen baseball spelande med killen i trädgården. Senare åkte arts and crafts lådan fram och två av tre roade sig ett bra tag med vattenfärger, tuschpennor och saxar. Sen blev det en cykeltur (för barnens del, jag vet att jag får bära cyklar hem uppför backarna sen...) till ett par kompisars hus, som har den uuuubertrevliga nannyn, innan middagen. Och sen var min arbetsdag slut och jag har precis kommit hem från skön promenad i mörkret. Prioriterade skypen imorse så blev ingen promenad då... Men fick en rundtur i mitt rum hemma och en titt i min garderob. Haha, att man kan sakna nåt så löjligt som en tröja. Och nu väntar läxa. Det är väl därför jag sysselsätter mig med allt annat, för att skjuta på det... Är en del engelska jag ska igenom, förstå, jobba med och "omvandla". Mhm. Det borde ni göra, jobba heltid (+++) och plugga! Men ser fram emot mina klasser imorgon, ska se slutet på "Erin Brockovich" på morgonen och få höra barndikter/sagor på kvällen! ;-)

Kommentarer
Postat av: nathalie

hej! följa varandra i bloglovin? :) hihi ha de bra

2011-02-01 @ 07:22:44
URL: http://nathaliets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0