2011-02-12



Igårkväll mötte jag Sarah för bio, Just go with it, som blev till två, såg roommate också... Skrattade så jag grät under första medan jag åt bio popcorn för 10 dollar (rena rama rånet!!!). Idag vaknade jag upp jämte Sarah i Saratoga, innan vi for mot Stanford för frukost och sen häng i The Oval, i BIKINI!!!!!! Jag skämtar inte. 20 grader och sol. Och just det, innan dess köpte vi våra efterlängtade raybans! Sen tänkte vi ta oss upp i Hoover tower (som jag posar framför på andra bilden), och jag fick upp oss gratis efter att ha sagt att jag faktiskt är stanfordstudent i building 200 på tisdagkvällar ;-) Väl uppe slog höjdrädslan till och jag vågade mig bara nära kanten backandes... Och Sarah fick fota åt mig... Utöver detta har vi gått runt lite i Stanford Mall, ätit thaimat och froyo i Palo Alto downtown och nu ligger vi i min säng och filosoferar om livet. Haha! Underbar dag :-) Men tyvärr tar helgen snart slut, börjar jobba imorgon 6.30...


Kommentarer
Postat av: Ulr

Du valde rätt glasögon!!!!

2011-02-13 @ 22:02:08
Postat av: Frida Altemyr

Vilken fin väska. Vad är det för märke? :) Kram

2011-02-14 @ 21:05:13
URL: http://altemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0