20.06



Och såhär snabbt tröttnade jag på att plugga. Eller ja, det är egentligen ganska kul, men är lite för trött för att orka engagera mig just nu, och i all engelska. Imorgon blir det att ta med datorn till Starbucks mellan kurserna. Är roligare att plugga där (och dricka kaffe!). Och är ledig imorgon, ganska meningslöst kan jag känna, eftersom det är en så kort dag ändå, hade hellre varit ledig på lördag... Och förresten det första jag tänker köpa när jag flyttar hemifrån (eller önska mig i inflyttningspresent :p) är en kaffebryggare, vattenkokare och mixer! Förstår inte hur jag klarat mig i fem månader, och ska klara mig i sju till, utan detta??!?! Smoothies, te och kaffe?!??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0