Notting Hill, London.

Idag har jag tvättat, handlat, fixat, fönstershoppat och följt med Lisa till flygplatsen där Julia mötte upp oss för en mycket god middag med dessert innan det var dags för Lisa att åka tillbaka till Sverige. Och det var min lediga tisdag. Imorgon har jag en ledig onsdag att fördriva på bästa sätt, har ännu inte bestämt hur, beror lite på vad vädergudarna har att erbjuda...  Annars så erkänner jag att jag just nu njuter väldigt av både arbetsdagar men framförallt mina lediga dagar. I höstas när jag var hemma blev jag rastlös av bara tanken på en ledig vardag, men här känns det helt annorlunda, iallafall just nu! En ledig dag innebär ju att jag får njuta av London till 100% och eftersom jag inte har gjort och sett "allt" ännu (syftar på allt det man måste göra) så har jag ändå saker att göra när jag är ledig. Tyvärr jobbar Julia lite mer än mig så jag får ta mig ut på äventyr själv, men vet ni vad, det är faktiskt helt okej ändå! Och så ensam är jag ju inte, det kryllar av andra turister och trevliga (de flesta iallafall) londonbor! Nu lockar sängen och Hypnotisören, har ni inte läst den så gör det, jag är fast!
En bild på Harrods som jag var och strosade omkring i en dag i förra veckan. Så stort, men ändå mysigt! Föll för julavdelningen och kaffe, te och chokladpralinavdelningen... Inte så otippat kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0