Onsdag

Godmorgon! Min dygnsrytm håller på att ändras åt fel riktning, är knappt människa klockan elva på morgonen! Igår var vi i Camden Town och vilken stadsdel! Helt annat än centrum och gatorna runt oxford street. Dit ska vi definitivt tillbaka. Fick även köpt min första (och enda) souvenir, en nyckelring, det är vad jag sträcker mig till i den vägen ;) Annars hoppas jag att ni håller tummarna för mig och Örebro, känner att det hade passat mig väldigt bra just nu och hoppas med allt jag har att det blir ett positivt besked den 27 december. Nu måste jag kila, hoppas ni får en bra onsdag! :)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Håller tummarna för Örebro. Härligt med tre år i gnällbältet! Ser fram mot att komma o hälsa på dig. Vi flyttade därifrån för 20 år sedan! Herrejäv..r vad tiden går fort. Tur att man har kul nästan hela tiden. Och du..... åldern är en siffra o det är vad man fyller livet med som spelar roll ( med tanke på din åldersnojja)! Puss o kram

2011-12-14 @ 20:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0